you told me you would never leave me this way..



Hellu :)

Inte skrivit på ett tag just för att jag inte har något roligt att skriva om och för att jag har varit så stressad nu dessa senaste veckorna! Men nu är nästan allting färdigt i skolan, med inlämningar och alltihopa och det är som att en stor fet sten lättar från bröstet alltså. Har även fixat lite med framtiden efter studenten, allt är nästan för bra för att vara sant just nu. Det enda som fattas nu är att denna äckliga förkylning försvinner, för just nu håller den på att ta dö på mig! Och så fattas Körkortet också, sen är allt komplett! Trodde aldrig jag skulle fixa sommarjobb men när man minst anar det så kommer det till en, just love it :) hoppas nu det blir bra också.

Studenten den 5 juni börjar närma sig med stormsteg. Hoppas på en underbar dag/kväll, vilket jag VET att det kommer bli! Tack vare Fliselisans pappa blir hemfärden tusen gånger roligare än vad jag hade vågat hoppas på, PERFA med andra ord :) Kan inte fatta att jag slutar skolan efter så här många år, men eftersom framtiden för tillfället ser väldigt ljus ut så tycker jag inte alls att det känns läskigt att skolan slutar, jag är verkligen redo för att börja jobba och börja tjäna litta cash (h)

Hoppas även på en utomlandsresa nu när man har jobb under sommaren. Turkiet lockar lite faktiskt, men sen får man se vem som är sugen och så, för folk verkar sega just nu tycker jag, ALLTFÖR sega! Egentligen orkar jag ingen "sista minuten"resa men det får väl ändå bli det isf. Blir säkert bra med det ändå :)

Får inte glömma att gratta en liten påg idag som är en av dom jag värderar och älskar högst på denna jord och som jag är en väldigt stolt moster och gudmor till. 4 år har gått sen du föddes, helt sjukt hur snabbt tiden har gått, men samtidigt så underbart att se dig växa upp och se att du är frisk och glad :) Älskar dig mest Benjamin!<3
                                                                 

Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen igen, en kopp te får jag också göra mig tycker jag. Underbart med te när man är förkyld, kan inte få nog MUMS!

See you later alligators :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0