this time you're wrong..

Hellujsan!

Här sitter jag helt död och är hemma från praktiken för fjärde dagen i rad, snacka om ångest! Men mår man dåligt så gör man, kan inte hjälpas.

Igår blev det lite solning i trädgården, måste ju lägga på sig lite bränna nu inför studenter och annat. Kändes inte som att det gjorde någon nytta att jag låg därute i två timmar, men fick sen höra av en lovely friend att det iaf hade gett lite resultat, sånt blir man alltid glad av att få höra hihi :D

Stack även till coop med syster en liten stund för att handla grillkött m.m. Sedan bar det av hem till henne med hela familjen, och jag övningskörde fint men mamma kan aldrig hålla sin trut därbak så lite irritation dök upp haha.
Dom ständiga fraserna från min kära mors sida var: AAAAKTA! BROMSA! SAKTA NER! BROMSA INTE SÅ HÅRT!
Herregud säger jag bara :( Kommer ju aldrig vara chaffis till henne när hon fått i sig ett glas vin eller två och inte kan köra själv hem ifrån partyn, aldrig :) skriker tillochmed på min pappa som har haft körkort i mer än 30 år, kommer aldrig nånsin funka :(

Iallafall, efter denna kaotiska åktur så kom vi så småningom fram till syrran, grillade och hade mys. Problem uppstod så kunde inte ta mig in till Andys och ha roligt med andra töser, utan fick ta mig hem till oxie så småningom. Stack inom Sundis lokal, men eftersom jag egentligen skulle till praktik idag så bestämde jag mig för att inte dricka nånting alls och gå hem och lägga mig tidigt. Det sistnämnda löftet kunde jag ju dock inte hålla pågrundav allt sjukt som hände. Var hemma klockan 2 och var helt enkelt jättedöd. Grattis än en gång sundis, och hoppas du hade roligt så länge det varade <3 Förstår mig inte på folk som inte kan respektera andra, hur gamla e vi egentligen? Kändes som man var tillbaka på en fjortisfest i typ 8an, skärp er och väx upp! Man stannar inte kvar om man blivit ombedd att gå, hur svårt kan det vara.

Ja nu fick jag också ur mig lite aggresioner jag hade inom mig haha :) Nu blir det snart god laxmiddag med familjen och sen antagligen träffa några underbara vänner. Hoppas på en mysig kväll!

See yah!

/C

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Hej där! Vill bara tipsa om att jag tävlar ut en bloggdesign. Kika in här om du vill vara med:

http://majan.blogg.se/2009/may/designtavling-2.html



Ha en fin dag!

2009-05-26 @ 15:54:11
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0