you can't stop the beat

Hellu!

Tur att fliselisan påminde mig om att uppdatera, annars skulle jag väl antagligen glömt det idag igen, fy mig!

Dagen har inte bestått av så himla mycket, bara övningskörning och ett snabbt besök hos syrran som gällde. Inte orkat göra någonting, men det är skönt att det blir så ibland :)

Sitter just nu och kollar på Americas best dancecrew, åh vad jag älskar det! Ett sånt program som är så perfekt och som gjutet för mig, bara hiphop dans och bra låtar. Enda "negativa" saken är att det börjar rycka i ens ben och man vill också stå där på scenen, men men träning imorgon och då dämpas väl abstinensen litta :) Så skönt att träna 3 gånger i veckan nu, känner mig laddad varje gång vilket jag inte trodde jag skulle göra, och det är sjukt härligt och gå ifrån en träning och veta att man gjort sitt absoluta bästa och verkligen kämpat för att klara koreografin och till slut sätter den perfekt, underbar känsla!

Skola imorgon, en timme bara så det ska man väl klara. Är så trött på skolan just nu, speciellt på lärarna, blä! Kan inte göra nånting rätt, ofta man sjukanmäler sig och det inte registreras och man får skolk på massa lektioner?! Fuck off rent ut sagt. Längtar just nu till praktiken börjar, två veckor kvar och det känns som en evighet. Aja får hoppas veckorna går snabbt. Sen ska man inte tillbaka till skolan förräns sista veckan, på fredagen den veckan så tar man studenten. Gash, vad skönt, hoppas bara man har fixat jobb så man har NÅGONTING att komma tillbaka till efter sommaren, och förhoppningsvis också jobba på UNDER sommaren. Någon resa tror jag i nuläget inte att det blir, eftersom folk inte verkar så sugna på det, plus så är det ju alltid pengar som är problemet, hate it! Får se hur det blir, hoppas kan man ju alltid fortsätta göra..

Peace out!

/C


STATUS QUO
grupp från americas best dancecrew! Så sjukt grymma..



grupp från
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0