now walk it out..

Nyss gjort klart arbetet. Puh, kommer säkert bara få godkänt men jag bryr mig inte i dessa tider ska jag säga er :) Kommer vara ganska nöjd över mina slutbetyg i helhet så det e lurre!

Imorgon blir det att sticka till praktikplatsen och fixilixa med arbetstider och sånt dära. Hoppas nu det blir bra sådana, och inga sena kvällar och tidiga morgnar, shit hur mycket begär jag egentligen :( måste verkligen göra bra intryck på dom, så man kan ha säkrat ett jobb där sen. Har ju redan ett jobb, men kommer ändå inte få jobba där så mycket under sommaren så det e skitsamma :)

WEIJHO, min studentklänning är så fin :( men tänk så man kommer på studentdagen och inser att alla andra har finare än en själv? äsch så kan man ju inte tänka. huvudsaken är att jag känner mig fin i alla fall :) ska bli sååå kul och bara få festa loss och inte behöva tänka på en enda läxa NÅGONSIN igen. Iförsig så kommer det ju uppstå massa saker som man får tänka på istället, men det löser sig, bara jag inte ens behöver kolla i en skolbok ever again så e jag lyckligast i vääärlden! Hoppas folk inte sviker den dagen, och skiter i att komma och ferra med mig, då blir challisen lite suris ska ni veta :) hihi. Aja den dagen blir nog hur perfekt som helst, undra vilken bil päronen har fixat ihop (a) hehe ska bli intressant och se :D har sagt till dom att inte fixa något värsta men eftersom jag inte ska vara med på flak så vill dom ändå att jag ska ha något, det vill ju jag med såklart men inget värsta :)

Nuuuu måste jag bounca! Gonatt och sov så gott

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0