make it happen..

Helluj!

Sitter här och väntar på att sticka iväg till träningen. Känner mig helt slut i hela kroppen, vet inte varför, jobbigt e det iaf :(

Har fått reda på arbetstiderna på praktiken nu, 8-16 VARJE dag.. shit snacka om att man kommer få gå upp tidigt, för er som inte vet det så har jag typ världens lyxigaste schema just nu i skolan, eller ja nästan. Börjar alltid sent i alla fall, vilket är bra för mig för jag är verkligen ingen morgonmänniska. Men nu måste jag verkligen ta mig i kragen och stiga upp 6 på morgnarna med start nästa måndag. Shiet måste verkligen försöka njuta av dessa sista sovmorgnar haha. Men det kommer säkert gå bra ändå, personalen verkade hur trevliga som helst så det känns faktiskt superbra. Det sura med just praktik, och att man gör det i så många veckor är att man inte får betalt, men man är ju där istället för att gå i skolan så på ett sätt är det skönare. Aja ska inte diskutera detta mer med mig själv nu haha :D

Måste även börja tänka på att inhandla en liten presentis till hampelito och jimsan som ska ha lite ferre i helgen, ser fram emot det och hoppas verkligen det blir kuligt! Inhandlandet får nog ske på fredag eftersom jag har så lång håltimme då.

Ska även hinna med att besöka körskolan, är redan inskriven men ska boka körlektioner och lite sånt skojsigt så man har det gjort och så man verkligen sätter igång med körandet, så man kanske har körkortet i slutet av sommaren kanske, eller till hösten kan man rikta in sig po :) det låter bättre hihi.

Nej nu måste jag rusa.

PUSSHEJ!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0