let me get this off my chest..

Fy vad jag hatar såna här dagar. Försover mig när jag börjar klockan 12, hur lyckas man?! Okej, kan bero på att jag somnade 4 imorse, men ändå :/ Bara en lektion jag missar, men ändå ångest. För att dämpa den lite så har jag gjort lite läxa nu i en timme. Trött på det nu, så ska ta en liten paus.
 
Håller på att lägga in några festbilder på bilddagboken, längesen sen sist. Alltså, det är måndag och jag är festsugen?! Nu menar jag inte bara lite krök eller så, utan jag vill gå på en fest där ALLA  man känner och tycker om är. Det ska vara i en fet lokal med den bästa musiken. Helst ska lokalen ligga i oxie så man har nära hem. Alla ska dansa, och alla ska vara på topphumör. Var hittar man den ultimata festen? Nowhere, jag vet.. men skulle så gärna velat uppleva nåt sånt nån gång, så jävla kul det hade varit. Visst man har varit på sjukt roliga och lyckade fester, men tyvärr alldeles för få, vill ha fler fler fler!

Aja nu ska jag fortsätta drömma, och ta mig något gott att äta och sen antagligen fortsätta med mer läxor, mycket nu innan praktiken och lika bra att göra det nu så man inte har det hängande över sig sen, usch vad jag kan vara förståndig ibland :)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0