i'll give it another shot..

Nej, nu ska jag fantamig börja uppdatera igen! Ni trogna läsare som ändå går in varje dag för att se om där finns något, och så blir ni lika besvikna varje gång ska ju inte bli ännu mer besvikna, hell no.. därför ska jag göra er glada och börja uppdatera mera :D let me hear you scream!

Idag var det jobb som stod på schemat, varit på riktigt dåligt humör hela dagen och jag ska inte säga att jag inte vet varför, för det gör jag. Men tänker icke dela med mig om det här, för man vet aldrig vem som läser mohaha!
Var riktigt trötter imorse, pågrundav att man kom hem 4 inatt. Gårkvällen var rolig pågrundav tre små girls, annars så var den väl inte mycket att hurra för om man säger så :) Inte det stället på ett tag iaf, gjort mig besviken 2 ggr, ska inte åka på det en tredje gång, nejnej :)

Pågrundav all frustation och dåligt humörande idag så har min dag inte varit helt perfekt som ni kanske kan förstå :) känner inte för att göra ett piss ikväll heller, eller kanske sticka ut för att träffa flisan en stund? Men eftersom hon säger att det inte e så livat där hon är så börjar jag tvivla, orkar inte ta mig ut för att sedan gå hem typ direkt, de e jag alldeles för trött för tyvärr :( äsch, får ta ett snack med henne och sen bestämma mig, klockan börjar ändå bli mkt! Shit vad jag sitter och dividerar med mig själv, nu får jag hålla käften :) eller nåt........... 

Förresten........ Melodifestivalen s-u-g-e-r :( bara dom fula äckliga låtarna som går vidare, och dom som e någorlunda bra kastas bara bort?! Asså vill inte Sverige vinna eurovision, eller iaf komma längre upp än en 20.e plats?! Man börjar undra, sjukt kasst! Ska sluta kolla på det :( för all framtid. Då tänker ni säkert:"men herregud, har hon inte gett upp det programmet för längesen som alla andra vettiga människor?!" och nej det har jag faktiskt inte, tradition ju (w) men man blir mer besviken för var år som går, riktigt kaaassa låtar. Ge oss schlaaager nån gång :(

Nej nu måste jag typ städa mitt rum eller ngt, får panik av att sitta i denna röra! Sen antagligen kolla top model som alla andra kvällar, love it <3

Seees guys!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0