i don't care what they say..

Tjolahopp!

Typ nyss vaknat, har vaknat ett antal gånger nu på morgonen pågrundav att jag inte hade min mobil på ljudlös och en viss fliselisan typ bomba mig med sms :( onödiga sådana också, så dom sket jag i att svara på sålänge. Sedan ringde syster och väckte mig ganska tidigt också, när jag precis somnat om så ringer emili för att säga att hon inte kommer till skolan, efter det så sitter jag här för nu orkar jag inte bli väckt längre haha.

Idag blir det hem till syster som gäller, skiter i den enda lektionen i skolan idag, vi kommer ändå bara vara där i högst en kvart för att sen ha eget arbete, är inte pigg på det just nu :) men eftersom det e mentorn som har den lektionen så e det lurre..

Då blir det ferre på fredag fick jag alldeles nyss reda på, kul :) men stället bekymrar mig lite haha, men får hålla mig nära flisan så hon kan skydda mig om nån vill ha slagge. Tror hon ställer upp :) hahah.
Eftersom man ska jobba på lördagen så blir det väl inte så mycket saftdrickande för min del, men det e sånt man får ta, ska ha kul ändån :D

Nejnu ska jag in i duschen, peajs out!

/C

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAH du är så sjuk :((

2009-03-11 @ 12:31:19
URL: http://fflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0