boom, shake, now drop..

Puh, nyss hemkommen från träning, kom hem på cirka 5 min för att pappa körde som en galning, trodde inte jag skulle komma hem hel, men som tur var så gjorde jag det för här sitter jag och svettas fortfarande. Shit vilken träning det var idag, älskar tisdagar, den bästa tränaren. Klockren koreografi och man känner riktigt att det sprätter i kroppen när musiken sätts på. Förlåt för att jag hela tiden tjatar om träningen hit och dit, men det är bara så att jag ÄLSKAR att dansa, att bara gå in i sin egna lilla värld där allting är bra, och där man inte behöver tänka på alla bekymmer runt omkring sig. Verkligen en passion i mitt liv, är sååå glad att jag hittat den så det är sjukt, därför jag tjatar om det, ni får helt enkelt bara stå ut kära vänner :) hihi

En lektion i skolan imorgon, slutar rätt så tidigt så tror jag ska ta mig en tur till Staffanstorp och kolla hur mina godingar mår. Saknar dom nåt sjukt, inte träffat dom på mer än en vecka nu, abstinens! :( mhm.. så så får det bli imorgon :)

Nu ska jag käka nånting gottit, sen ska jag nog göra lite läxa (om jag orkar) haha vilket jag tvivlar på :(
Ledig på fredag förresten, studiedag eller något, sjukt skönt! Sen e det bara en enda vecka kvar, thank god.

Sääs

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0