you just have one chance to make it right..



.. puh vilken dag!

Vaknade upp av att förkylningen nästan kvävde mig, överdriver INTE! Upp och klä på sig och fixa sig på en halvtimme för ännu en skoldag, såg ut som ett schkänk men sånt man får ta ibland när man inte orkar bry sig!
Stör mig på busschaufförer som inte kan komma i tid så man själv får anstränga sig att hoppa av på södervärn och ta en annan buss. Kom försent till skolan pågrundav DIG, vem du nu e men hålla tider kan du icke :)

När jag kom till skolan såg jag fram emot en chill dag med bara massa slöande med töntarna! Men så blev de ju dock INTE, de första sara frågar mig när hon kommer är: har du pluggat till provet? jag bara: :| vilket jävla prov?
Japp då hade man missat att man skulle ha ett fett prov idag, och jag greps av jättemycket panik :) började plugga satan, kunde inte koncentrera mig ordentligt för jag kände mig stressad och kände att jag var tvungen att hinna läsa igenom och fatta allt. Provet gick helt okej trots panikattacken, ett godkänt får jag väl nöja mig med i detta fallet (w)

Fick även de efterlängtade gosiga studentmjukiskläderna today. Student of Sweden 2009, thats me.. yey! :D Vet ännu inte om jag ska va med på flaket eller inte, 500 spänn är lite väl saftigt men jag och sara ska ta ett ordentligt snack med studentfixarna imorgon, och vi SKA få vår vilja igenom, sådeså!

Nej nu måste jag byta om och sen ta bussen till träningen, hatar snö i februari, verkligen hatar!

/C

Kommentarer
Postat av: jeppan

2009-02-12 @ 10:06:09
URL: http://rebeccaj.blogg.se/
Postat av: jeppan

va:O varför har ni redan fått era:O

2009-02-12 @ 10:06:25
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0