shit happens, get over it..




Då har jag satt igång igen.. har inte skrivit på ett bra tag för att jag har helt enkelt inte haft tid och ork för att ägna mig åt denna blogg! Men nu ska jag försöka igen :) många som har saknat mig har jag också hört muhaha..

Det har hänt alltför mkt sedan mitt senaste inlägg så inte lönt att jag ens börjar berätta vad som hänt.
Men det största som har hänt är nog att jag har fyllt 18 och jag hade den mest perfekta födelsedag någonsin! Hade riktigt kuligt med mina homies, thanks guys <3
Har inte blivit alltför många utgångar sedan man fyllt år.. bara 2 utekvällar hittills, men det kommer det kommer :) Nu när fler och fler börjar passera den gyllene gränsen så ser jag fram emot många fler utgångar med kuliga peeps! yesyes.

Har äntligen fixat praktik i skolan också, trodde jag skulle få på ett ställe men icke sa nicke! folk som ger en falska förhoppningar ger vi inte tummen upp för precis, men lyckades ändå fixa en plan B som innebar; praktik på espresso house i tio veckor, yey eller något!.. nej men det är absolut bättre än inget, och ser fram emot det faktiskt. Istället för att sitta på den tråk skolan dagarna i ända! Dom enda jag kommer sakna e vissa people, men de e väl sånt man får ta. På studenten ska vi ha desto roligare tillsammans, love it.
Har även fått studentmössan, den var finfin.. och man känner nu att det inte är lång tid kvar och att jag verkligen kommer gå ut skolan föralltid om mindre än ett halvår! paaarty up säger jag bara..

Sitter nu hemma hos syster och laddar för en myskväll som innebär lets dance-tittande, grönsaker och dippa och lite chirre och porre, me like! :) jobb imorgon, och det ska bli skönt att få tjäna lite pengar, ett bra tag sen sist och det blir ju inte värre av att lilla micisen också ska jobba, alltid så skönt när vi jobbar samtidigt, det tycker nog vi båda två haha :D

Förresten så har man fått reda på att man har tarmkatarr, det förklarar alla kramper och kräkningar jag har haft alltför mycket av senaste tiden! Kommer aldrig kunna bota det, vilket är skiiitkul (w) jaja får lära mig leva med det, har levt med magont så länge jag kan minnas så det ska väl inte bli några större problem, men snacka om att man är utmattad idag efter denna sjukt hemska natt, så mycket har jag nog aldrig krampat i hela mitt liv och kräkningar på det är inte det mysigaste kan jag säga!

Nej, nog med tråkigheter nu, får jag nog avrunda här, min solstråle har tjatat på mig länge nog nu att jag ska leka med han och hans leksaksdjur.. Och vad gör man inte för dom små haha! :)

Ciao!

/C

Kommentarer
Postat av: felicia

Woooohoow uppdatering ;D

2009-02-06 @ 23:45:45
URL: http://fflis.blogg.se/
Postat av: micaela

haha avslutet lät lite som en medelålderskvinna som skulle ställa upp för de små liven (sina egna barn då vill säga) :D

2009-02-09 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0