keep it right there..

Hejisen!

Kom typ nyss hem efter en ganska lång stund på burlöv center med en styck chrejlan. Inhandlade lite nytt till garderoben, vilket jag gillar men inte mamsen som får ännu mer att tvätta :) hihi borde verkligen rensa ur min lilla klädhörna snart, men det får komma ganska långt ner på listan över saker att göra denna månad, för jag orkar bara inte :)

Träningen igår gick hur bra som helst och jag kan inte få nog! Dansar till världens bästa låt också, hur lugn som helst men att dansa till en lugn låt är nog det bästa som finns, så jävla cleant på något sätt, MUMS på det!
Brian Mcknight - When you wanna come.

Ska egentligen pluggisa nu, eventuellt redovisning imorgon så måste vara redo! BLÄ, kan inte prata spanska kan inte någon börja förstå det, och inte utsätta mig att stå inför 15 pers och snacka på som att jag gjort det hela mitt liv (w) suck.

Till helgen är jag sugen på att sticka ut någonstans! Ska försöka hitta någon som vill hänga på, helst på lördag eftersom jag jobbar då och vill inte vara bakis på jobb precis, hellre bakisdag på söndag sådeså! Säg bara till om ni har tips på var man kan sticka :D

Nu måste jag kila! Powerpoint väntar, och jag spyr snart :(

/C 

Kommentarer
Postat av: jeppan

house night på deep, 18 på lördag. skit kul är där faktiskt:)

2009-02-12 @ 10:05:11
URL: http://rebeccaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men där e typ tre dansgolv:P ett med house och ett med rnb, sen där uppe är där kareoke elelr hur fan det stavas haha

2009-02-12 @ 22:46:28
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0