it's gonna be okay..



Tjenixen!

Eftersom mitt internet inte fungerar som det ska så kan jag inte uppdatera så mycket som jag egentligen vill :(
Men eftersom det nu funkar för stunden så tar jag tillfället i akt att skriva några rader! :)

I lördags så jobbade jag hela dagen, på kvällen träffade jag fliselisan och vi var bara ute på vår vanliga promenix och slutade hemma hos henne med kortspelande och massa gottisätande. Var hemma vid midnatt för att sova.. jobbade även söndag, jag och mica var flumm, skrattade åt allt och alla i slutet, mest "1.an", tro man kan pruta på andys lekland :( lika bra att köpa chips för 15 kr och se glad ut, och nej vi vill inte ge dig rabatt på en femma för att du är du! haha störd människa (w)

Idag var jag ledig från skolan och det tackar och bugar man för! Men har åkt på en sån förkylning så jag vet inte var jag ska ta vägen rent ut sagt. Blev ändå dansträning idag, och åh jag älskar det! Kunde inte ge allt idag bara, vilket var synd, eftersom jag vill få den adrenalinkicken som man får på varje träning, klockrent. Men som sagt, eftersom förkylningen nyss uppstått så kommer jag säkert vara sjuk i nån vecka framåt :( och det innebär att träningen imorgon och på torsdag kommer bli lika försiktig som idag för min del.. :( tråkigt men sånt man får ta.

Nej nu ska jag snart sätta mig och kolla på "familjen annorlunda". Vilken människa som har alla hemma i skallen skaffar 10 barn? herregud, hur kan man ge 10 barn den uppmärksamhet dom behöver i dom åldrarna? helt sjukt.. och ännu sjukare är det att man skyller på att man inte tål preventivmedel :S Hört talas om något som heter sterilisering? jisses!

Aja, see you later alligator!

/C

Kommentarer
Postat av: micaela

som du sa på jobb, 1an är lätt en klassiker nu :D haha

2009-02-09 @ 21:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0