don't lose energy on something that isn't worth it..

.. pallar inte skriva blogg varenda dag som ni kanske märkt, haha har bara inte orken! :)

Snart övningskörning som står på schemat, sen blir det väl en hemmakväll antar jag. Likaså igår, satt hemma och kolla melodifestivalen, shiet det programmet blir bara sämre och sämre för vart år som går, men månsa e ju bara så snygg så det var värt att titta på :)

Vet inte hur veckan ser ut förutom att jag ska jobba en eller två dagar, ska försöka bara ta det lugnt och göra lite väl behövda läxor. Så skönt när det blir praktik, slippa skolan och sen när man kommer tillbaka är det bara en vecka kvar till STUDENTEN, åh me love! Efter studenten vet jag ju dock inte vad jag ska göra, förutom en sak; skaffa körkort! Det står allra först på listan, ska bli sååå skönt när man har det avklarat! Jaja det kommer det kommer :)

Nej nu måste jag kila, ska äta lite god glass som micisen rekommenderat till mig; cheesecake glass, mums riktigt god!

/C

Kan bara vara på två ställen samtidigt, hoppades att du kunde förstå det min vän! <3


Kommentarer
Postat av: micaela

jag sa ju det, skulle aldrig ljuga om att den underbara glassen är det mumsigaste ever :D

2009-02-15 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0