you think i'm blind? i've got eyes to see..

Hallojsan!

Sitter här och har jättetråkigt och kommer på att jag inte skrivit här på alls länge, tråk :( Gick upp jättetidigt idag för mammsen fyller år, hon blev så glad för sin present, weijho! <3 Tycker det e så svårt att ge bort presenter, men blir det bra så känns det så skönt! :D

I fredags var man hos sundis som hade lite krökande, hur kul som helst! Och sjuka videor blev inspelade, haha fifan. Men tur att det finns människor med humor iaf, det e häääligt :)

Igår blev det byan eftersom man inte hade något annat bestämt, orkade egentligen inte gå ut överhuvudtaget men gav det en chans och det blev väl ganska lyckat :)

Snart blir det att sticka till syster och träffa henne och mina små älsklingar, gud vad man kan sakna dom tjockisarna! <3

Nej nu ska jag nog plugga lite körkortsteori och sådant, egentligen borde jag plugga läxor också till skolan men det skjuter vi upp sålänge tycker jag :)

Peace out folks!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0