just hit and run..

Hellu!

Typ nyss hemkommen från en jobbedag, inte varit så jobbigt today eftersom där inte var så mkt folk, så det var inte lika hysteriskt som det brukar vara :)

Nu ska jag väl bara ta mig något och äta, städa mitt rum (om jag orkar) sen blir det nog sängdags. Körlektion kl 7 imorgonbitti, kill me! Sen direkt vidare till praktiken som kommer ta all must ur mig sen träning på kvällen, PUH det kommer bli en låååång dag. Hoppas nu bara det går bra och köra imorgon, litta nervös e man ju :( men äsch det löser sig som allt annat här i världen! :)

Det blev en massa studentsnack på jubb idag med emlan, och det känns verkligen nu att det inte alls är lång tid dit. Längtar men på samma gång så har jag en sån konstig känsla i magen, vet inte vad det beror på, än :( haha

Orkar inte skriva mer nu och detta blev inte ett speciellt händelserikt inlägg, men skit i samma :D

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0