you're a mystery to me..

..för idag är jag trött som bara den! "Försov" mig imorse pågrundav att jag inte pallade gå upp ur sängen helt enkelt, så istället för att börja kl.9 så började jag kl.10, sååå skönt och snooza telefonen, love it. När man bara vet att man kan sova några minuter till, minuter gör mycket på morgonen alltså, sekunder också för den delen!
Iallafall så när jag kom till skolan så lyssnade vi först på en lesbisk kvinna som var förälder till ett barn, hon berättade lite om sig själv och sådär. Sedan efter det så såg vi på film, 18 kilo kärlek hette den, skum film men ändå ganska bra! Efter skolisen, vid typ halv 2 tiden så träffar jag fliselisan på gustav, för att vi sedan skulle ta oss till jägersro och gå därifrån till ekohallen. Skulle handla lite goda extrakt till drinkarna till nyår, yeay! Jag vet exakt vilka jag vill köpa, men ska köpa dom lite senare för jag glömde ta ut pengar, smart fan som jag är :) men den lilla filuren köpte iallafall. När vi var klara med det så blev vi upphämtade av flisans papps, dunkar musiken i bilen som vanligt! haha. När felicia hoppar ut ur bilen när vi är utanför mitt hus så flyger en av hennes flaskor i marken :( och hon som var glad att hon hade fått tag i sina goda flarror, så bara kraschar en, den godaste enligt henne också! jättesynd om lilla felicia, hon ojar sig jättemkt och hennes pappa säger att han ska köpa flera stycken till henne till nyår istället, då blir lilla felicia superduperglad :D haha jävla snake, kunde du inte fällt en liten tår också? :D kanske skulle fått ett helt flak då och då kunde du bjudit litta (a) haha nej skämt å sido, du vet att jag skojar med dig din fis <3
Imorgon är det skola som gäller, sen på kvällen the chocolatefäbrik (enligt chrelan), får se hur kvällen blir men hoppas på någorlunda lyckad iallafall!

Seees

/C

Kommentarer
Postat av: felicia

jag är INTE bortskämd, så är det bara! :( SES IKVÄLL :D chokladisen tsm<3

2008-11-27 @ 14:46:50
URL: http://fflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0