you keep popping up in my life..

Todelo!

Sitter hemma hos syster nu och tar det lugnt, är helt död idag, fråga inte varför =/
Igår var det en chill kväll hemma hos fliselisan, först kollande på idol med henne sen kom micisen, sundet och melle också och höll oss sällskap. Skulle egentligen sticka vidare till en dude, men så blev det inte, för typ ingen orkade. Satt med fliselisans föräldrar plus deras chompisar en stund också, hur kul som helst! "gardinen" var lätt kvällen bästa, fyfan vad jag skratta :( mica tyckte också det var minst lika kul, så det är inte bara jag som har torr humor, sådeså :) Vid ett-tiden (?) drog vi oss hemåt, missade bussen och det blev gångväg hem. Eller ja, halvvägs hem i alla fall, sen hoppade vi på bussen för vi orkade inte gå mer ^^ när man kom hem var det bums i säng, så jävla skönt det var asså!

Imorse blev man väckt av mamma och hon sa att det inte blev något med vellingeblomman today (som var bestämt sen ganska länge) pågrundav snöstormen, och att vi skulle ta bussen till min syster som bor i staffanstorp (!), jag trodde hon skoja men det gjorde hon icke. Det blev ändå att vi fixade skjuts av någon som hade vinterdäck, tacka gudarna! Så nu sitter vi här och bara gör ingenting, skönt ibland! Det blir tacos ikväll, YES<3
Jobb imorgon, så det blir ingen vidare sen kväll idag!

Ses och hörs guys!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0