grow up..

Tja!

Nyss hemkommen från en härlig kväll! Det var malmö arena som stod på schemat. Åkte dit med Emelie och Linda, sedan blev vi upphämtade av Emelies mamma vid södervärn, sen hämtade vi även upp en liten frusen Mica på vägen :)
När vi var framme utanför den stooora arenan så samlades vi med jobbfolket och väntade in alla! När alla var samlade gick vi in, frusna som vi var! fyfan vad det blåste. Det visade sig att andyscrew' fick en egen loge, och egen balkong, så man kunde sitta på lite vip-platser och checka matchen :) innan den började fick vi god mat och dricka. Ett möte hann vi också med! hur trevligt som helst hade vi, och är fortfarande helt torr i halsen efter allt skrattande och allt snack, framförallt med mica, shit vad mycket vi hade att snacka om kvinna :O. Hemvägen var kaos, mitt lokalsinne sattes på test och denna gången ville jag verkligen lyckas, men jag failar även denna gång :( FAN! Efter många om och men hittar vi pappa och vår lilla mini cooper. Mycket skrattande på bilresan hem, helt ont i magen nu, men det är det fan värt <3
Fick även reda på att vi ska ha julfest med jubb om nån vecka också :) trevlans!

Imorgon är det "rädda barnen" möte med sara som gäller, allt för vårt underbara projektarbete <3

Nej nu måste jag bounca into the bed folks!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0