you don't have to say a word..

Hejisen!

Då är det dags för ett litet skriveri igen dårå :D weijho vad ni blev glada nu, right? för mina läsarsiffror har fantamig höjts, cirka 12 st varje dag som läser, i'm a staaaar! eller något :(

Idag var faktiskt en ganska intressant dag i skolisen! Eftersom vi ska ha temavecka hela veckan (säger kanske sig själv) så har vi haft besök av en massa människor som sticker ut från mängden, vilket har varit jävligt kul faktiskt. Idag fick vi bland annat träffa en transexuell man, alltså en kvinna som gjort sig till en man. Orkar inte skriva allt om han/henne, men han/hon kallade sig för Olof, det var faktiskt jävligt intressant och sååå söt han/hon var! det fick chrelisen höra från mig ett ANTAL ggr idaog, men ja Olof var supersöt och berättade verkligen allt, och då menar jag allt om hans/hennes liv. Störigt att jag inte kan bestämma om jag ska kalla Olof för en han eller för en hon, själv ville Olof bli kallad för en han, men jag har svårt för det! haha. Dessutom var Olof gravid, alltså han/hon såg ut som en gravid man, vilket iförsig inte såg speciellt sött ut, men Olof skämdes inte överhuvudtaget för det han/hon var, det första Olof säger när han/hon kommer in är: Hej, jag heter Olof (!), är en transexuell gravid man och bög. HAHA det lät överball, men Olof hade riktigt intressanta saker att säga :) har faktiskt fått en helt annan bild av transexuella nu, dom kan faktiskt inte hjälpa att dom är som dom är, det är medfött och skulle dom fått välja så hade dom säkert velat vara "normala". Tyckte faktiskt lite synd om lilla Olof samtidigt.  Men aja, nog snackat om Olof :)
Vi fick även prova på hur det var att spela rullstolsbasket, jag satt dock bara och tittade på, alla andra var som djur! haha så jag lät dem :) kul att kolla på iallafall.
Efter skolan så var det meningen att jag skulle hem, men hoppade istället av bussen med chrelisen vid jägersro, för att möta upp hennes mams och sis, vi åt på burger king, MUMS! Sedan handlade vi lite nuts; "do you want a nut? no are you nuts?" tihi min och martinos gamla fras dök upp bland allt nöttätande (kan man säga så?)
Sedan stack vi till ekohallisen för att familjen Hack skulle köpa hårfärg, och jag var där som mentalt stöd! typ...
Sedan tog vi en sväng inom Svettdala, sen blev det hem till min kära boning som jag just nu sitter i och kränger i mig ännu mera nuts, så fasikens gott!

Imorgon blir det skola igen, efter det blir det att träffa fliselisan så vi kan ta oss till ekohallisen och handla lite goood saft till nyår, fifan vad vi ska hälla i oss då, right ladies?! <3

Nej nu ska jag nog gitta! (ja, jag skrev verkligen det ordet, okej)

PUUUSSILUSS!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0