don't make this hard..

Detta blogginlägg skriver jag på begäran av en viss Felicia Pedersen, just so you know! har inget vettigt att skriva egentligen, men eftersom hon faktiskt har gjort min blogg så snyggis så får jag väl låta henne läsa om min roooliga vardag! *ironi* (om ingen fatta) tihi

Idag har då temaveckan i skolan börjat! Lyssnade först på morgonen på en kille som heter Behrang Miri, många vet nog vem han är men kanske inte känner igen namnet. Duktig på att prata och förmedla budskap var han iallafall. Men det jag reagerade på var att han snackade om att alla "blattar" var utsatta i det svenska samhället, och att man hade mycket fördomar om dessa, dock tog han inte upp så mycket om vad han tyckte om svenskar, när han väl nämnde svenskarna så var det i ett ganska negativt syfte. Jag tycker att om han ger ut budskapet att man inte ska ha fördomar, så får han nog göra sig av med sina först, lika mkt som man inte ska dra alla invandrare över en kam så ska inte dem dra alla svenskar över en kam, och tro att de flesta har fördomar mot invandrare.. Jag tyckte att han kunde lyft fram det positiva med oss svenskar lite mer och inte bara det negativa med oss, men aja skitsamma, överlag var han bra och duktig iallafall :)
Sedan såg man lite film, sen stack jag hem tidigare för jag skulle hinna till träningen! blev körd dit av pappsen som tur var, vem fan vill åka på dom äckliga bussarna packade med folk?! inte jag iallafall :)

Är nu helt slut efter träningen, och ska snart försöka sova! Kan tyvärr inte gå och läggisa mig ännu för att jag har en pratande Chrejlan i örat, eller ja satte nyss henne på högtalare, haha hon är stööörd!
Citat av chrejlan: "på torsdag ska vi väl till the chocolatefääbrik?"  bra svengelska där bruuuden! :(

Men ja som sagt, på torsdag är det chokladfabriken på kvällisen som gäller för hela skolan! Kul eller inte, så ska vi dit så vi blir lediga på fredag, weijho! :D

Måste avrunda här, för nu har jag suttit med detta blogginlägget länge nog pågrundav en styck Christina Hack!

Pusshej, leverpastej! <3

/brunett-challe (chrelis förslag på ett nytt blondin-bella namn)

Kommentarer
Postat av: GangstaC

HAHAHAHA, så jääävla klockrent inlägg (H)

2008-11-24 @ 23:49:01
Postat av: Anonym

alla blattar e utsatta från början..

2009-01-31 @ 04:08:58
Postat av: Anonym

alla blattar e utsatta från början..

2009-01-31 @ 04:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0