i'm not pop, i'm hiphop..

Åååååh, känns som jag har fått en adrenalinkick eller något just nu! Kom nyss hem från träningen, och ja för er som inte vet så innebär träning för mig = dans. Alltså jag tackar gudarna för att jag upptäckte just dans! Jag har provat på massa sporter; fotboll, badminton, tennis, konståkning (säkert något jag glömt) och dans är fan det jag brinner för, och är så glad för att jag hittat MIN grej att göra. Blir så glad efter varje träning så det räcker för hela veckan igenom, jag lovar er! Längtar dock tills nästa måndag för jag kan inte få nog, två klasser på en dag en dag i veckan räcker faktiskt inte för mig :( men nästa termin, då jävlar! ska försöka få in träning 3 eller 4 gånger i veckan, i need it! Och nästa termin är det ju show också, nöjesteatern i år igen, hoppas jag i alla fall. Men det blir inte förräns i maj, men jag låter er bli uppdaterade folks :D

Så ja, nu är jag helt slut och har nyss krängt i mig en rostbiffsmacka med remoulad (intresseklubben antecknar) och ska nu snart ta mig en dusch sen försöka sova, inga läxor idag, skönt som fän! Imorgon är det tisdag, och vi är ett snäpp närmare helgen, weijho :) fick också nyss reda på att jag ska klippa mig på lördag, hade helt glömt bort det men det kom verkligen som en positiv överraskning med tanke på att mitt hår just nu ser ut som "jag-vet-inte-vad" :)

Nej nu måste jag rusa upp till duschen, är sååå svettig! MUMS..<3

See yah dont wanna be yah!*snap*

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0