to die for..

Tjolahoppsan!

Japp, då har ännu en dag gått förbi utan att man har gjort något vettigt? jo, jag var faktiskt med på gympan idag (en liten stund) sen fick jag "mensvärk" *host* inga kommentarer about that :) får mensvärk var och varannan tisdag, wonder why! hatar min idrott, det finns en bra sak med den, men det tänker jag icke nämna här! tihi..
i alla fall, slutade skolan vid 4, sen skulle jag fixa mina naglar klockan fem så det blev en runda i stan med en styck Emili, hängde med mig till mcdonkan så jag fick tjocka mig lite, sen ringde jag mamma och skrek lite på henne och har jag inte lite rätt i att man inte kan äta soppa (!) till middag, tro man blir mätt? aldrig.. försökte övertala henne att hon skulle handla snabbmat men det tyckte inte hon alls, nejnej! så det fick bli att hon klicka mig, och jag var lack! jag vet, jag låter riktigt bortskämd men blir alltid så lack för ingenting när jag är hungrig, men vänta vem blir inte? I alla fall så fick jag fjäska litta för henne när jag kom hem :) städade mitt rum, för det var en total mess så nu trivs jag här igen och får hoppas att mamma också blir glader över synen av mitt cleanade rum!

Nej nu ska jag gå och äta en kaka som min pappa bakade igår, så himmelskt god! En kexkaka som smakar som pepparkakor och mariekex, to die for!

Ses och hörs peeps!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0