the winter is coming early..

Fyfan vilken snöstorm det är ute, eller ja det kan väl ingen ha missat? För en gångs skull tar jag inte min vinterjacka idag, utan min tunna skinnjacka. Perfekt säger jag bara! suck. Men NU vet man verkligen att vinterjackan ska på, for good!
Skoldagen var ganska chill, kom dit halv 9 för att gå på en lektion som tydligen var inställd, kommunikationsproblem eller vad är felet? jag tar mig ända från oxie till ett iskallt malmö för att ha en tråkig lektion, och sen har vi inte den, så jävla onödigt så det finns inte ord! I alla fall så fick jag sitta och vänta i typ en timme på att min kära syster skulle hämta upp mig på skolan, dom två underbaringarna var självklart också med! Och man kan inte annat än bli så himla varm i kroppen när man ser deras fina leenden så fort dom får syn på en! Och den störste av dom två pladdrar på som bara den, och vill berätta precis allt som hänt på dagis etc, så himla obeskrivligt underbar <3 jag vet, det verkar som jag avgudar dessa små skitungar, men ska jag vara helt ärlig så gör jag nog det! kvittar hur ledsen man är, så får dom alltid en på bra humör bara av att finnas där! guld värda verkligen.
Efter att vi varit på burlöv och fikat lite och gått i affärer, så körde syster mig tillbaka till skolan där jag hade två lektioner. Sara och Affe är totalt sjuka som vanligt, haha. Sedan får jag ett litet sms från micapica där vi bestämmer att vi ska ses på stan och sen åka hem tillsammans, träffar henne och sundis på gustav, sen stack sundet för hon skulle jobba. Mica och jag yrade runt, hon köpte vad hon var ute efter, sen stack vi till bussisen! Usch, äckligt väder ute verkligen, jag tycker snö är jättemysigt och allt det där. Men i så fall ska snöflingorna dingla ner, sakta men säkert.. men är det snöstorm så säger jag gärna nejtack till det, hatar det!

Aja ska snart äta dinner, sen blir det att sticka till fliselisan, snacka lite med henne och bara umgås :) sen kommer några andra tjockisar lite senare till henne, blir antagligen att checka idol (om jag får bestämma) (a) och umgås :)

Over and out..

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0