thank god it's christmas..

..igår så vaknade jag av en fet förkylning, trodde inte ens jag skulle palla sticka till jobb. Men började inte förräns kl.13 så det var lurre, jag fick sova ganska länge, sedan blev jag väckt av benjamin och oliver som kallade på mig och hoppade på mig. haha saken är att jag inte kan bli sur på dom små solstrålarna, så det blev att jag fick le och dra mig upp ur sängen istället. Vid halv ett körde syster mig till jobb, och det blev en ganska chill dag. Inte mycket folk och det blev mycket flummande, och skrattande, man kan ha riktigt kul på jobb ibland, med de sjukaste människorna haha :(. Fick även reda på att ännu en liten fjant kommer hit på nyår :) love it! Någon som vet om det finns något uteställe för 18+ på nyår? let me know :)

På kvällen blev det att man stack till havik, han bor ju så nära så min förkylning stoppade inte mig denna gång. Först kom fliselisan hit en stund, sen mötte vi upp cimsan och gick tillsammans till honom. Där var lite folk när vi kom, jag mådde inte speciellt bra och var inte speciellt mycket på g, men det funkade väl :) stack även till centrum en sväng för att få lite luft, med cim och alexandra, skööönt! kvällen i sin helhet var väl helt okej, drog mig hemåt vid 2, och fyfan vad jag mådde dåligt när jag vaknade, var inte bakis eller något men min förkylning var nära på att döda mig helt ärligt :( blir nog inte skolis för mig imorgon, känner mig verkligen inte kry!

Nejnu blir det att ta lite del i julpyntandet härhemma, alltid lika mysigt och alltid denna speciella stämning! Imorgon är det 1 december, och då blir det julkalendersöppning som gäller, (ja jag öppnar fortfarande julkalendrar,) allt för att bevara traditionerna, tihi. Tyvärr är det nuförtiden inte samma sak med julen som det var när man var liten, saknar dom jularna extremt mycket faktiskt. Menmen, aldrig något som man kommer få tillbaka, tur att minnet finns där iaf :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0