my only weakness is you..

Hey you!

Nyss hemkommen från jobb, det vill säga att jag just nu är en frityrluktande stinkbomb :( men det är väl sånt man får ta, när man sen ser pengarna rulla in på kontot så skulle man kunnat dränka sig i frityr om det så skulle varit så! Ganska lugn dag idag i alla fall, tiden gick snabbt, blev hämtade av emlas föräldrar vilket var skönt!

Igår var jag ju som sagt på 20årskalas hos kusinen, trevligt som vanligt med massa kortspelande och skratt! <3 Hoppas det blir danmark nästa jul med släkten, så jävla underbart roligt haha!

Har även nu bestämt hur jag ska ha det på nyårsafton, och om ni inte vet så är det faktiskt min birthday! Det kommer bli finfint, med det finaste folket jag känner :) kan fan inte bli bättre sådeså!

Nej nu måste jag kila! Ska börja plugga till ett prov jag inte ens har lagt ögonen på, och provet är på tisdag och imorgon ska jag träna så då hinner jag inte pluggisa så mycket, så nu får jag fantamig ta tag i studierna!

See you guys! <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0