just smile..

Hejsaaan!
Ligger nu helt död i sängen och orkar inte göra ett skit, har bara legat och kollat på beverly hills avsnitt all day long <3
Gårdagen var helt okej, hade kul med min fliselisan i alla fall! Skämmiga människor finns det också gott om, speciellt såna som låtsas att dom e från england, när man har hur mycket koll som helst på vem dom är! kanske ska kolla upp vilka peeps man har runt omkring sig innan man börjar spela spel, haha men det var kul att se i alla fall :)

Idag vet jag icke vad som händer, har inte jobbat på hela helgen och känns som jag inte gör någon nytta överhuvudtaget :( menmen, jobbar man som extra så  gör man, får hoppas att chefen ringer in mig till nästa helg i alla fall!

Fars dag idag, skulle egentligen ut och äta, men pappa hade andra planer så det får bli som han vill today,  trots allt hans dag :) så det blir fin middag härhemma istället, ganska chill det också! Sedan får jag se om jag drar mig utåt eller vad jag gör, alltid skönt med frisk luft! Nej nu måste jag tänka på refrängen (haha mica) och dra mig upp ur denna säng innan jag växer fast, för det är ju möjligt (!) läste om det i metro, att en kvinna hade legat i sängen så länge att hon hade fått sår och verkligen fastnat i madrassen, usch nu blev jag nojig, MÅSTE röra mig :|

See you later alligator!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0