just live your life..

Hallojsan! (yes, i made it)

Inte skrivit på ett bra tag känns det som, men har inte haft så mycket att skriva om faktiskt! Har bara vistats på skolområde dom senaste dagarna, fastän jag faktiskt slutade halv 10 igår (h) weij! Sen åkte jag, syster + lillpluttarna till jägersro för att käka lite, och bara ödsla tid! Dessutom köpte hon lite saft till mig som jag skulle mumsa på till kvällen. Sedan körde hon mig hem vid 14 tiden, jag nannade lite. Sedan var det bara att börja fixa till sig när klockan blev ungefär halv sex, sen drog man sig till cimsan och började smutta lite på saften :) efter det och efter att cim hade störat sig lagom mycket med sin lillasyster och hennes päääls så stack vi till bussisen! Dryg bussresa fastän det bjöds på musik, tillochmed dansk musik (!) :| När vi väl var framme så möttes vi av en redig korvfest, okej där var en tjej...... haha där var inte speciellt livat, men man träffade på ett och annat igenkänt ansikte i alla fall, trevlans! :) VId 12-tiden gav jag och fliselisan upp, så vi drog oss hem pågrundav trötthet och huvudvärk! När vi stod och vänta på 2ans busshållplats så kom det massa gangstoooors, skitcoola :( jag säger bara: lindängen forlajf <3

När jag kom hem satte jag på ett beverly hills avsnitt, och somnade i halva! Så nu ska jag se klart avsnittet och kanske sova en stund också (?) var faktiskt uppe tidigt idag tack vare att jag skulle till frissan kl.10, lagom nöjd med frisyren, behöver bara vänja mig i think :)

Ikväll blir det 20årskalas för kusinen, back to L-town again (w) men inget att göra åt :) Imorgon är det jobb, så ingen utekväll för mig ikväll inte!

So long fuckers! :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0