i'm here if you need me..

Tjenixen!

Usch, vilken dag! sovit bort exakt hela nästan. Var inne en runda i stan kl 8 imorse för jag skulle möta upp sarisen angående mötet vi skulle ha med "rädda barnen", men tack vare massa missförstånd så blev det inte så. Sara skötte mötet, och jag fick helt enkelt åka hem och lägga mig igen ^^ Mådde inte alls bra, och har inte gjort på hela dagen så jag skippade skolan. Längesen jag tog en day off därifrån alltså. Handlade bullar på ica på hemvägen, åt god frukost sen gick jag och la mig, klockan var då ungefär halv 10, vaknade inte förrän kl 16, snacka om ångest! Men jaja, jag sov bort det onda i magen, och lite i halsen så det lönade väl sig lite då :)

Nu ska jag snart försöka sovisa igen, för ska antagligen gå till skolan imorgon, måste gå dit pågrundav redovisningar och annat skit. På håltimmen blir det att träffa syrran och mina två solstrålar, ska väl ta en fika på burlöv center som vanligt varje fredag :) myspys! Imorgon vet jag inte vad som händer, känner inte för att göra ett skit, kanske blir att stanna hemma och kolla idol, eller om man kanske kan se det hos någon cool chompis, lets see about that.

Nej nu måste jag drau!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0