if you only knew..

Goddagens! (gah så grym jag är, kommer på nya hälsningfraser vareeenda gång! RESPEKT)

Idag är det då tisdag igen, tandhygienisten som gällde. Jag som hade varit så rädd för att det skulle vara en man blev glad när det var en söt ung tjej, övertrevlig var hon så jag behövde inte vara räddis :) tandsten är hemskt, gör så ont och blöder som in i helvete när man försöker ta bort det. Inga hål hade jag i alla fall, vilket var skönt. Men men efter tandläkarbesöket var det att ta första bästa buss till skolisen. Hade först engelska där det var en oförberedd uppsats som gällde, gick hur bra som helst! Sedan var det att dra sig till idrotten i ösregnet. Jag säger bara att Sara och Affe är dom mest sjuka människor jag har träffat, kan endast upplevas, helt sinnessjuka! Tre stycken under ett pyttelitet paraply med deras sjuka saker som dom kläcker ur sig var och varannan minut är helt unbelievable, men skrattade gjorde jag och det var inte lite:( Hade även ett prov idag i Pedagogiskt ledarskap, gick prima det med! Sedan har jag bara blivit terrad av min kära vän fliselisan (<3), som btw tycker jag är elak för att jag sköter skolan och mina läxor :( förjävlig! Precis gjort klart ett arbete, och känner mig flitig! (H)

Nyårsplanerna verkade uppskattas, och ni gör mig så glad <3 hoppas nu att det blir en lyckad kväll töser och.... pågar!

Imorgon blir det malmö arena för hela slanten, möte med jobb sedan middag och kanske hockeymatch (?) who knows, det får morgondagen utvisa, och då ska jag även träffa lilla micisen! long time no see maddafakka <3

Adjöken!

/C



Kommentarer
Postat av: felicia

din elaking.

lavio anyway. du SKA ut med mig imrgon med majs och energidricka, ok? :)

2008-11-19 @ 17:58:37
URL: http://deliciousf.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt härlig kväll, helt lovely faktiskt :D:D

2008-11-19 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0