I want to tell you MY story!

Tjenis!
Gah, hade skrivit ett jättebra välkomstinlägg till er, mina kära bloggare :( som kanske inte är så många just nu, men det kommer, det kommer! ;) (bra självförtroende där ja! behövs ibland)
Men eftersom jag är väldigt oteknisk och inte förstår mig på datorer fastän jag sitter framför en dag ut och dag in, så sket det sig med det fiiina blogginlägg jag hade skrivit för ER skull! Men skitsamma, ni som läser bloggen vet vem jag e, och mer behövs inte :D
Ska försöka mig på bloggning nu då, för andra gången(!) får se hur det går :) får ha ett fult tema på bloggen SÅLÄNGE, hoppas på att jag får hjälp med den biten av min kära vän fliselisan så småningom :)

Puss så länge, så hörs vi! :)

/C <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0