i just wanna get to know you..

AAAAAH, ibland kan syskon bara göra så att man dör av fucking ilska!
Tro man tar isönder ens trådlösa internet, och sen inte försöker laga det? Får spel, och mitt internet kommer inte funka på ett tag nu framöver misstänker jag, men får ta vara på tiden jag har kvar, åh jag blir så jävla lack så ni anar inte!

Aja, strunt samma, det får min kära lillebror fixa bäst han vill, för internet ska jag ha och det e inget snack om den lilla saken :)

Idag var det skola, drygt med håltimme men tack vare storasyster så var ändå håltimmen lindrig :) gick i staden och fick inhandlat lite finfina saker. Sedan var det tillbaka till skolan, ha två lektioner sedan hemåt! not today either...

Stack hem till fliselisan vid åttatiden för att kränga porre och chirre med dirre, gott som fasiken! Kollade även idol, tack och hej Larsa :) Efter idol fixelixa flisan lite med min bloggis som nu är finare än finast (enligt mig). Sedan satte vi på "the notebook", så himla bra är den, tänk om alla killar kunde varit som han i filmen? Underbar skulle denna värld vara då :)

Stack hem vid 1 tiden, och nu sitter jag här och är fortfarande väldigt ilsken, men men fixar väl sig det med!

Party tomorrow, and i love it!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0