got me hooked..

Tjingeling!

Denna dagen började med att man vaknar av att en borrmaskin borrar in i typ min vägg eller något, det kändes i alla fall som det :( men det är väl sånt man får ta när man vill att ens badrum ska bli nyrenoverat och fresh! Efter mitt inte-så-sköna-uppvaknande så gick jag upp och gjorde mig två mackor och ett glas oboy sen bänkade jag mig framför tv.n i vardagsrummet och satte på ännu ett beverly hills avsnitt, inne på fjärde säsongen nu och ja, jag ÄLSKAR det programmet! Kan inte förklara hur glad jag blir när jag ser att en ny dvd-box droppat ner i brevlådan, GAH! Haha det kanske låter lite skumt, eftersom många tycker att just Beverly hills serien är ganska B.ig. Men jag får såna nostalgikickar av att titta på det, kommer ihåg när man satt inne hos syrran i hennes rum (som jag by the way älskade att vara i) och mös med henne med beverly hills avsnitt som hon då också totalt älskade! Vet inte om jag gillar serien bara för nostalgins skull, men det spelar ingen roll, den serien har verkligen got me hooked! <3
Nog snackat om Beverly Hills, ska snart till min syster och där kränga pizza och kanske dricka lite (?) innan man sticker ut och ferrisar, hoppas kvällen blir lyckad men jag tvivlar inte det minsta faktiskt :)

Puss och Hej, leverpastej!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0