don't blame me..

Heeej!

Tänkte att jag först ska berätta lite om gårdagen som var en aning kaotisk! Var ju som sagt hos min syster hela dagen, och typ hela kvällen. Blev massa onödiga diskussioner med vissa folk, och sånt orkade jag inte just då, så jag blev irriterad och stressad istället :) just love it. Vid halv 10 tiden ringde min fina vän micaela haha, och TVINGADE mig att komma hem, var jag inte hemma på 2 minuter så blev hon arg (w) observera att jag var i staffanstorp, det är inte tekniskt möjligt att ta sig därifrån hem till oxie på ynka 2 minuter, men denna icke så nyktra vän förstod inte detta :) så vid tjugo i 10 blev jag hemkörd från min syster, hann även låna en tröja av henne som jag sen såg att jag själv hade hemma, en exakt likadan! kom sedan på att det var chrelis som jag lånade av henne för jag vet inte hur längesen, så chrelis du ska ha din tröja tillbaka haha :D i alla fall vid prick 10 ringer det på dörren och en ganska berusad mica ramlar in! Hon vill direkt att jag ska kolla upp busstiderna, vilket jag gör. Jag säger till mica; Bussen går 08, klockan är 04 nu och vi hinner INTE! hon reser sig upp och nästan springer ur rummet medan hon säger: jo klaaaart vi gör challe, kom nu, snabba dig! så ja, hade inget val än att snabba mig som attan, vilket gjorde mig ännu mer stressad och orsakade även lite magont, yeas! Sprang till bussen och vi HANN. Har glömt att säga att vi skulle till Mellepelle på lite krök! Micas och hennes klasskompisar var där, och var hur trevliga som helst!  kvällen i sin helhet var trevlans, blev även körd hem vilket var skönt!

Idag har jag jubbat, började inte förrän klockan 12 vilket var chill! Brände mig på fritösen idag, auch :( värsta brännmärket nu! (u)
Ska snart gå in i duschen, sen checka lite tv sen förhoppningsvis sovisa :)

See you päääls!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0