Do it like a routine..

Jia, då ska jag försöka börja ha bloggen som en del av vardagen nu då, känns kul för stunden nu i alla fall :) jag känner tyvärr mig själv alltför bra och vet att glöden kan försvinna närsom :( men ska försöka så länge jag klarar och tycker det är kul :D
Sitter framför tv.n nu och följer valvakan! Fastän jag inte alls är politiskt insatt så är det faktiskt ganska intressant och kul att kolla på :) nu ska ni inte tro att jag håller mig uppe bara för att titta på denna vaka, SÅ intresserad är jag faktiskt inte (a) sitter uppe för att jag inte ORKAR gå och lägga mig, hur lat får man vara på en fet skala? :( Men vem ska vinna valet, Obama eller McCain, that's the question! Har ingen åsikt själv egentligen, men hejar ändå på Obama! Aja, nog snackat om politik nu :) funderar på att göra mig en knäckebrödsmacka med kaviar och dricka litta oboy till, så djävulens gott! Kommer nog aldrig komma ifrån mina mack-rutiner på kvällarna, måste alltid ha i mig en macka innan jag somnar! Jag vet inte vad vissa träningsfreak tycker om detta, om det är nyttigt eller ej, jag vet faktiskt inte själv. Men gott är det, och jag orkar inte tänka på vad jag stoppar i mig, stoppar i mig det jag är sugen på sen får det få vilka jävla följder det vill :)

Nu orkar jag inte skriva mera, hörs imorgon :)

Pussochhej!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0