i don't want to think about you right now..

Hello my dearest friends! (känns som jag använt alla svenska hälsningsfraser nu, så nu kommer dom engelska väl till pass, tihi!)

Skrev inget bloggisinlägg igår, hoppas ni förlåter mig, trogna läsare!<3 haha
Anledningen till att jag inte skrev igår var mest för att jag inte hade tid. Efter skolan blev det um och jägersro med chrelis, behövde uträtta några ärenden vettni, hehe! Sen blev det hemåt, träffade maddisen på bussen och hade lite följe med henne hemåt, snackade gamla minnen som vanligt, haha sjuk människa! men så glad över att du kommer och firar med oss på nyår, det betyder ska du veta <3 Efter allt snack och skratt med maddis så gick jag hem, färgade håret snabbt, eller ja bara min utväxt så nu är det botta, and i like it. Sen var det bara att leta upp några gamla trasor som man kunde ta på sig, sminka lite och sen stack jag till chrelan för att "förkröka" lite, blev inget krökande utan mest snack med zäta som kom förbi en sväng och flummande. Jag och chrelis stack sedan till chokladfäbriken, till "skolfesten"! Vi var först väldigt skeptiska, sen när vi såg folket och att dom verkligen var på g och uppe och dansade och sånt så blev vi lite mer relaxade (jag iallafall). Det var roligt ett tag, men sedan spårade det ur pågrundav många saker. Många hade  roligt, vissa hade mindre roligt. "Känns som man sitter på ett skoldisco i 5.an", i agree johänna! Enligt mig var låtvalen ganska diskriminerande också. "Dessa låtarna är till alla som har föräldrar som är flyktingar, eller om ni är det själva, så gå upp och dansa!" Vi som INTE har föräldrar som är flyktingar, eller är det själv, får vi inte dansa då eller vad är det frågan om? och sån stämning var det över hela kvällen om jag får tycka till! Roligt att se alla lärare iallafall, den mest allvarliga engelskläraren visade upp sina skills i breakdance(!) och liknande, kan inte beskrivas, endast upplevas haha! Vid halv ett stack jag, chrelan och bahar till busshållsplatsen för att ta bussen hem, svinigt kallt ute och jag kände att jag hade ganska för lite kläder på kroppen, vilket nu har resulterat i att min näsa är heeelt igentäppt + att jag endast kan andas genom munnen :) yeay! prat och snack med dom två fjantarna också i väntan på bussen haha. Sedan blev det huvudhopp into the bed direkt efter man anlänt till hemmet, skööönt!

/C   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0