can't fight this feeling..

jobbig men samtidigt skön känsla..

Orkar inte skriva någon "hälsningsfras" i början av varje inlägg, så det försöker vi skippa hädanefter :)
Idag har det bara varit skola för min del. Håltimme i 4 timmar, älska! Men blev körd hem av cärrow, som är en så duktig chaufför så det blev inget svettigt bussåkande hem, vilket uppskattades! Jag och carro på industrigatan, rädda som idioter (w) haha "stannar en bil, så springer jag, jag lovar" :(

Kanske blir en liten utgång ikväll med fliselisan, för att få lite frisk luft. Skiter nog i donkanmaten, tror inte jag orkar fastän det känns lite taskigt mot mamsen och lämna henne själv menmen..

Ser inte fram emot morgondagen då det kommer vara en dryg dag i skolan plus bio på spegeln, vem orkar? fifan, dessutom en spansk film, döda mig väldigt sakta! Det enda positiva är att man får sluta tidigare än vanligt, och det tackar vi för! Nu känns det som jag har skrivkramp eller något, mina handleder har blivit så svaga :( hahah

Tack och hej!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0