and i aint stoppin' for the red lights..

Tjenisen!

Känns som att jag inte skrivit här på ett tag och att jag ligger efter med dagarna lite. Kan berätta att i fredags var jag ledig, vaknade vid 10, fixade mig till 11 och blev sedan upphämtad av syster för att åka till nova lund med henne + dom små knattarna. Gick där i ungefär 3 timmar, hittade min nyårsklänning, riktig lättnad ska ni veta! så nu är det bara julklapparna som ska inhandlas sen kan man slappna av ordentligt :) Efter nova lund så åkte vi hem till huset i staffanstorp, umgicks med syster + underbaringarna hela kvällen, myste med idol och god mat, i love you <3  sov sedan där, eller ja jag sov inte pågrundav min feta förkylning som jag för närvarande får väldiga spel på! jag säger det än en gång; hellre maginfluensa än förkylning, maginfluensan går ändå över på typ 2 dagar (för min del iaf). Förkylningen kan sitta i i VECKOR, och hur kul är det på en skala? (w) precis.

/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0