with every bit of me..



Hellu!


Sitter nu här helt färdig inför ännu en tråkig skolmåndag, börjar ju dock inte förrän kl halv 12 men ändå, vem orkar med skolan nu när man har så mycket att göra på sin fritid? icke jag i alla fall. Trodde jag skulle få sätta mig på en svettig buss för att komma till skolan idag, men min papps erbjöd sig precis att köra mig eftersom han ändå ska ut några ärenden, skjuts tackar man aldrig nej till :) Pappsen ska även hämta mig från skolan också, eller dvs från mobilia, eftersom vi ska stå där och skramla pengar till vårt projektarbete hela eftermiddagen idag (suck). Efter han har hämtat mig ska jag övningsköra lite, har ju fått mitt körkortstillstånd nu efter många om och men! Övningskörde även igår, pappa blev överraskad över att jag var så grym, yeay! Hoppas det går lika bra idaog då :)

Veckan framöver känns stressig, dont know why. Men det beror väl på att man ska inhandla dom sista julklapparna, försöka skicka in en praktikansökan, ringa samtal, fixa naglar osv.. men det kommer väl gå finfint, brukar alltid oroa mig i onödan så har bestämt mig för att inte försöka oroa mig över allt jag ska hinna med i veckan!

Ikväll blir det kanske en liten promenix med flisan, eftersom det inte blev av igår. Energidricka och rostade majs, we like (y)

Nej nu ska jag nog dra mig härifrån och sätta på Kevin Borg - Every bit of me på högsta volym än en gång (lyssnat på den ett antal ggr redan idag) tycker den är sjukt bra och mäktig, och tur att lille Kevin vann i fredags, Alice var också duktig men gjorde vinnarlåten hälften så bra som honom!

See yaaa!

/C


Kommentarer
Postat av: micaela

skärpning med skrivandet lillen :D

2008-12-16 @ 23:24:00
Postat av: micaela

nej men förfasiken challe nu slutar jag att titta in på denna sidan eftersom att det inte händer någonting här, jallabye

2008-12-17 @ 23:48:56
Postat av: felicia

exakt, komigen nu =)

2008-12-18 @ 16:16:11
URL: http://fflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0