there's not much time..




Somnade till filmen innan, så såg inte klart hela men fy vad sorglig den är; "the christmas shoes". Får väl fortsätta se den senare när jag ska sova för natten, men det blir ju självklart inte ännu :)

Fliselisan ringde nyss och frågade om jag ville hänga med ut en stund senare, tror det blir så faktiskt, känner att jag inte kan sitta inne hela kvällen. Men å andra sidan så blåser det ju satan (w) äsch får se hur det blir!

Shit, de e julafton om två dagar och jag känner nu att december månad bara har sprungit iväg. Saknar den där julkänslan man hade när man var liten och bara tanken på julafton gjorde att det pirrade till i magen. Men man får väl inse att man är mer vuxen nu än för 10 år sedan, bara att acceptera antar jag :)

Exakt en vecka efter julafton så är det ju min födelsedag och det känns som om jag längtar mer till den än till julafton, vilket jag inte brukar göra i vanliga fall faktiskt. Men det kan ju bero på att jag ska passera den gyllene gränsen mellan att vara barn och att vara vuxen, det låter lite läskigt när jag nu reflekterar över det men jag ser mycket positivt med att bli 18 också faktiskt så det ska bli kul! :) Höjdpunkten är ju att man ska fira sin födelsedag med dom man har som roligast med, ska bli SÅ kul och ser verkligen fram emot det! :)

Nej nu får jag avrunda här!

See you later :)

/C

Kommentarer
Postat av: felicia

aw vad tårögd man blir :')

2008-12-22 @ 20:51:15
URL: http://fflis.blogg.se/
Postat av: micaela

för din födelsedag ska bli ofärglömlig snäckis :D<3

2008-12-24 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0