party all night long..

Tjenisen!

Har inte skrivit sen i torsdags, men det beror på att jag varken hann eller orkade skriva varken i fredags eller igår.

I fredags var det då personalfest på andy's, hur kul som helst! Med mycket skratt som vanligt, och ganska mycket drickande. Förutom drycken så bjöds det på mycket stafetter, karaoke, mat och gottis. Riktigt trevlig kväll, vill se mer av dessa personalfester, en gång i månaden skulle inte varit fel ^^ haha! I alla fall så stack jag hem med micisen vid 2 tiden, och slockna i sängen direkt när jag kom hem!
Ett citat från kvällen innan jag och mica skulle sticka till bussen för att dra oss dit:
-"Kevin, e det du som lagt en skitig och gleggig strumpa här i hallen"?
-"Jaaa :("
-"E du DUM i huvet!"

haha så jävla kul, men jätteinternt så bara typ mica och emelie som fattar! men skit i det :)

10 getingar i betyg för denna kväll! weijho

/C

Kommentarer
Postat av: micaela

hahahahahha, sjuk hahahhah

2008-12-08 @ 20:49:38
URL: http://absolutmicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0