let me think about it..

Hallojsan!

Stannade hemma från skolan även idag, för min feber vill inte gå ner och min förkylning vill definitivt inte försvinna! Så på grund av detta elände så har min dag enbart bestått av gamla prisonbreak avsnitt, och min bästa vän just nu; nässprayet!
Känns som att dagarna bara springer iväg nu när man bara ligger hemma och slöar bort dagarna med tv-tittande och sovande, men finns inget jag kan göra åt saken, så det är bara att gilla läget :(
Har även legat och kollat på Jerry Springer's show nu på sena eftermiddagen, och jag blir fantamig inte klok på det teveprogrammet, människorna kan inte mena allvar! ni som har sett programmet förstår mig. Visserligen är det USA vi snackar om, men såna människor FINNS INTE! det måste vara skådespeleri, rakt av. har tittat på detta programmet i många år, när jag legat hemma och varit sjuk speciellt, och jag har alltid undrat om det är på allvar eller om det bara är skådisar, men nu har jag verkligen insett att det MÅSTE vara skådespeleri annars har USA ett allvarligt problem, för dessa människor får fan inte finnas haha! helt sinnes.
Nej, nu måste jag dra mig härifrån :)

Endast 29 dagar kvar nu, folks.. det börjar närma sig!

/C


Kommentarer
Postat av: felicia

26 för moi :D:D:D

2008-12-03 @ 14:42:14
URL: http://fflis.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, det måste va skådespeleri! En gång när jag såg var det matkrig där. Och redan INNAN det hade de satt på skydd på filmkamerorna = det var planerat att det skulle bli matkrig. Antagligen.

2008-12-04 @ 22:41:29
URL: http://enannanflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0