it's just not the right time..



Tjenix!

Ligger här i sängen och försöker verkligen somna, men det går icke! Och somnar jag nu så ska jag ändå upp om typ en timme igen för att ta mig till micisens place, så det känns ganska onödigt :)

Idag var jag ju ledig så var på ikea med syster och minstingen. Kom inte ut ur affären med någonting, medans systern knappt kunde bära allt hon köpt, DET VAR JU JAG SOM SKULLE HANDLA! får spel när sakerna är slutsålda när man verkligen behöver dem. Aja, får ut imorgon igen och se om jag hittar någonting till mina kära päron! Ska även handla något till syster + familj också, shit allt detta julklappshandlande, gör mig galen!
Var även iväg och försökte fixa festisplace till nyår, kanske ser ljust ut, kanske inte. Får se helt enkelt, ett telefonsamtal away :) Nej nu ska jag ta mig något att äta, grymt hungrig!

Endast 13 dagar kvar, weiiiij!

Peace out!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0