i'm so excited..



Tjenisen!

Shit, har verkligen inte skrivit på ett tag nu :O fy mig!

Har inte hänt så mycket nu i veckan, bara skolan som har tagit upp min tid med alla dessa läxor nu innan lovet! Alltid samma sak, lärarna lägger allting nu dom sista veckorna så man får plugga röven av sig. Och som alltid när det är mycket plugg på gång så börjar min mage klydda och jag har haft ont mer eller mindre varje dag, men ska inte gnälla för jag får ju bara bita ihop. Satt med läxa till klockan ett inatt, så jävla skönt att jag är klar nu så ni anar inte! eller jo, ni vet ju säkert hur det är :)

Idag började jag skoldagen klockan 9, slutade redan en kvart senare för att jag bara skulle göra ett litet prov, alla rätt på det yepyep! Sedan ringde jag min kära syster och frågade vad hon skulle göra idag, och det visade sig att hon skulle till burlöv och göra några ärenden, så jag hänkade med henne, handlade nyårsskor! weijho. är inte 100 % nöjd, men det blir jag aldrig så det kan man icke rätta sig efter :) skönt att det är inhandlat i alla fall. Handlade även julklappar till dom små underbaringarna och till min kära lille lillebror! måste snart ut och handla till resten av släkten, för det börjar ju närma sig jul nu, snön ligger som ett täcke utanför fönstret också, myspysigt!

Klockan är halv 5 nu och det är inte ovanligt nuförtiden att jag är uppe fortfarande, har fått feta problem med sovningen på nätterna. Och nu har det blivit en ond cirkel också, för nu e jag vaken och pigg på nätterna, medan jag är trött på dagarna, och då blir det att jag går och lägger mig direkt efter skolan för att jag är helt slut, vaknar vid 10 på kvällen och är vaken resten av natten och morgonen. Måste bli skärpning på detta, för jag orkar inte vara uppe hela nätterna och bara ligga och titta in i väggen! tråkigt ju (w) haha.

Imorgon (eller idag rättare sagt) blir det att börja klockan ett i skolan, orkar inte kolla lucia tåget för det innebär att jag efteråt har tre timmars rast, me not like!

Endast 19 dagar kvar, yeay!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0