i'm in the christmas mood..




Åh, nyss kollat klart på hela "the christmas shoes", har nog aldrig gråtit så mycket till en film! brukar vanligtvis inte gråta till filmer iheller, men denna kunde jag inte låta bli. Så himla fin film så det är otroligt. Ni som tycker om juliga filmer + snyftare bör se denna, ni kommer inte bli besvikna i promise! :)

Igårkväll gick jag trots allt ut, och så himla kallt var det faktiskt inte. Träffade fliselisan på centan, köpte klubbor och dricka sen bounca vi hem till henne :) sedan blev det att vi gick vidare till märcow och hans pokerrum haha! Sedan lunkade vi vidare till Granens place. Sjuka människor leder till mycket skratt, vilket denna kväll bjöd ganska mycket på haha! Stack hem vid typ 1 tiden (?), somnade runt 3. Vaknade imorse av att min mamma dammsög trappan (som är precis över mig), mindre mysigt att vakna till det ljudet, hatar det! Steg i alla fall upp, började sortera min garderob, ut med det gamla in med det nya så att säga :)

Lilla julafton idag också ju, firas inte något speciellt detta året. Det är mest imorgon och på juldagen som det ska firas :) Det blir även midnattsmässa på julafton med bland annat Emla, vet inte vem som mer ska dit men det är iaf riktigt myspysigt! :)

8 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0