i wanna be the smile on your face..

Tjabba!

Struntade i att blogga igår, för jag orkade inte och kände att jag inte hade nånting att skriva om, och jag skriver inte i onödan ska ni veta :) hihi men jag fick nyss lite klagomål på att jag inte skrivit i bloggen idag, därför gör jag det nurå!

Stannade hemma från skolan både igår och idag, har varit hemma nu hela veckan och jag känner att jag snart klättrar på väggarna, måste ut! därför ska jag sticka till skolan imorgon fastän jag inte är helt frisk ännu,  men febern har gått ner vilket jag är tacksam över. Fick även reda på igår att vi har prov i psykologi imorgon, mindre roligt men jag måste dit och göra det så jag inte har det hängande över mig sedan. En redovisning ska man också hinna med.
Eftersom det är fredag imorgon så innebär det att jag har en sjukt lång håltimme, som man som vanligt ska spendera med syrran + dom små fisarna. Ska inhandla bytesjulklapp och present till chefen, ska även försöka hitta nånting att ha på mig på julfesten som också äger rum imorgon! Dessutom behöver jag hitta snygga svarta pumps som jag kan ha till min nyårsklänning, vilket jag inte tror jag kommer hitta just imorgon men men man kan alltid hoppas :)
Hoppas kvällen blir lyckad imorgon, men jag tvivlar inte det minsta! tihi. Måste även fixa så att syrran handlar saft till mig, viktigt! :)

Nej nu måste jag återgå till min psykologibok, och fortsätta läsa om psykoser, autism m.m. Känns som att jag snart blir en psykopat själv efter att ha ältat alla dessa sidor i boken hela dagen :( skämt å sido, ni får ha en lika underbar fredagkväll imorgon som jag kommer ha!

Over and out..

/C           ♥



kanske inte riktigt dessa, shit vad fula!
inte riktigt såna här pumps jag mena, vill ha mer neutrala om man säger så haha, shit vad fula!

Kommentarer
Postat av: den stora klagaren (;

duktig challe! haha

2008-12-04 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0