i can't do this anymore..

..i lördags, dvs igår så väckte min mamma mig vid 11 och sa att vi skulle sticka till syster, så det var bara att dra sig upp. Hade inte tagit av smink eller kläderna efter fredagskvällen, så jag kände mig inte speciellt fräsch när jag vaknade men det är sånt man får ta när man är så jävla lost så man glömmer att tvätta av sig och ta av sig kläderna innan man slocknar! Aja, stack i alla fall till syster, där jag fortsatte sova i Benjamins lilla säng, trångt men skönt att få sova ut. Vaknade vid 5 tiden (!) av att Benjamin sjöng födelsedagssången för mig (han lekte att jag fyllde år), och han gav mig presenter som innehöll hans leksaker, och det var inte lite presenter ska ni veta! haha. Drog mig upp, åt mat och umgicks. Stack hem vid 10 tiden, för att börja göra vid mig och sedan sticka till fliselisan, och sedan vidare till fille där det var meningen att det skulle vara fest, eftersom jag fortfarande kände mig bakis så drack jag inget, hade verkligen ingen lust iheller! Lite senare möttes jag upp av timpan och en kompis till honom, drog till en annan "fest" där det var fullt av onyktra människor. Var där en stund tills jag blev nojig, och trodde någon hade snott min plånbok, ringde mamma och hon blev riktigt lack för hon hittade inte den i mitt rum iheller. Tim och jag började gå (!) hem och vi var längre bort än käglinge, förjävligt! Tog en och en halv timme att gå hemåt, men så drygt var det inte faktiskt, hade mycket och snacka om med timpan i alla fall :) Hittade min plånbok hemma, och jag blev glad! Somnade vid 5 tiden på morgonen, vaknade vid 3 av att Benjamin väckte mig igen med hans ljuva stämma. Idag har jag bara tagit det lugnt, och känner för att göra det ännu mer ikväll faktiskt, orkar inte skolan imorgon, fyfy!

Aja, snart är det jullov, and i love it.

/C

Kommentarer
Postat av: micaela

lite skärpning nu va charlotte löken?

2008-12-11 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0