i can take care of myself, you dont have to bother..

Tjenixen!

Jahapp då var julafton över för den här gången! Min julafton var mysig och lugn, hade inte så många gäster härhemma men det blev ändå bra :) fick lite smått och gott i julklappisarna, bland annat en superfin digitalkamera och en miniplattång (så jävla söt hihi). Orkar inte berätta allting, men det var mycket pengar också inkluderat :) Blev ingen midnattsmässa igår, för jag kände att jag inte orkade, hade världens huvudvärk dessutom! Det får väl bli nästa år istället eller ngt.

Idag var det julfirande igen, men hos syster denna gången! Mysigt hos henne som vanligt, och benjamin var så lycklig över alla julklappar han fått igår, skulle visat exakt alla och det var inte lite ska ni veta. Har inget minne av att jag fick så mycket paket när jag var liten, menmen ^^

Nu orkar jag inte skriva mer, är inte riktigt på humör!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0