give me hope..

Ligger efter lite med bloggandet känner jag. Har inte berättat vad jag gjorde igår, vilket kanske inte är så intressant egentligen, but here it comes;
Vaknade av att jag knappt kunde andas pågrundav min förkylning, missbrukade nässpray och tyckte synd om mig själv lite, sen skulle jag egentligen till staden med familjen, men så blev det icke. Låg i sängen hela dagen och gjorde inte ett skit. Längesen jag gjorde så lite under en dag, men så blir det ibland!

Idag stannade jag hemma från skolisen, bättre att bara ligga hemma och ta det lugnt och låta förkylningen och febern försvinna helt innan man går ut överhuvudtaget. Måste ju vara frisk till på fredag också, då det är personalfest! Måste inhandla bytesjulklapp och en liten present till chefen också, får icke glömmas!
Resten av julklapparna måste ju också inhandlas, men det får komma senare, orkar inte tänka på det ännu, och speciellt inte nu när jag bara ska ligga hemma och kurera mig :) Blir att jag stannar hemma från skolan imorgon också, och kanske också på onsdag. På torsdag hoppas jag att jag kan sticka dit, så får man får någonting gjort.

bara 30 dagar kvar..

Over and out

/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0