fuck you

Tjenixen!

Skrev inget inlägg igår, orkade ej, så där har ni den enkla förklaringen :) haha

Idag begav jag mig först och främst till stan med två fjantisar, fick inhandlat skor som var så finfina! mums på dom säger jag bara. Åt lite och hade allmänt trevligt, som jag alltid har med dom dära två vid namn micisen och fliselisan. När vi var klara med det så tog flisan och jag bussen hemåt. Stack hem och åt, sedan gjorde jag mig redo inför filmmys med min fina vän genom att ta på sig sina gosigaste kläder. Inom centrum för att handla litet gottigt, sen såg vi Ps. I love you, flisan grät och jag gjorde inte det som vanligt, men sorglig var den, buhu!

Efter filmen var slut kallade sundis ut oss, och där träffade man även på en styck hampus, en albin, och en flickvän till hampusen pernilla :) sjukare människor får man leta efter (syftar på dom förstnämnda av det icke kvinnliga könet) :(.
Begav oss hem till en kär granne, där vi fjanta oss framför tevespel, chips och booster MUMS! Och vem är inte den regerande fifa-mästareN om inte självaste challisen? gah som jag ÄGDE ut dessa småpojkar, med bicicletas och massor med andra tricks, credit to me säger jag bara guys, ni måste erkänna detta :) rematch soon? gärna för mig, jag spelar med skicklighet, det är en sak som är säker! :)

Efter en mycket givande kväll hos udde så har jag nu lämnat dårhuset och ska snart krypa ner i sängen som väntar på mig, kanske blir en film också, who knows!

Fliselisans födelsedag idaog också, grattis stumps! När får man komma på ditt sweet 16 party? ;) hahah skojisa, tacka gudarna för att falsklegg finns <3

Vad är det för folk som fortfarande busringer? väx upp förhelvete..

/C

Kommentarer
Postat av: felicia

men JAG va mästare i tekken 5 wohooo

2008-12-28 @ 02:45:21
URL: http://fflis.blogg.se/
Postat av: felicia

uppdatera din feta unge :)

2009-01-07 @ 15:18:25
URL: http://fflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0